نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نیلوفر

برف

1390/8/17 17:57
نویسنده : نیلوفر
599 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب برف اومد   niniweblog.comو من از پشت پنجره بیرون رو نگاه می کردم . البته دیشب خونه مامان بزرگم بودیملبخند

من هم با دایی و دختر اون یکی داییم رفتم تو حیاطلبخنددختر داییم 2 سالشه و همش می خواست چترم رو بگیره !! حواسش نبود و من چتر رو جمع کردم و وقتی دید چتر نیست گریه کرد و گفت الیفل (نیلوفر) چتر بد (برد)!! خیلی سرد بود

niniweblog.com

   !!

امروز هم برف اومد !! خیلی دوست داشتم روی زمین بشینه !! برف رو می گم !! بعد ادم برفی درست کنیم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد !! بعد که یکم گذشت برف و بارون قاطی شدند!!

     (     خلاصه این روزا بارون زیاد می اد تازه

       از دیروز برف هم می اد!!!!!!!!!!!!!!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آوین
18 آبان 90 20:03
تهران هم برف زیاد بارید. نیلو جون مواظب خودت باش سرما نخوری


ممنون شما هم مواظب اوین جون باشید!!
مامان پارسا جون
18 آبان 90 21:13
سلام عزیزم
ممنون از نظر لطف و حضور خوبتون توی وبلاگ پسرم
گل دخترتون خیلی نازه زنده باشه
عزیزم قالب وبلاگ این نبوده،عکس پسرم رو خودم طراحی کردم،با برنامه ی فتوشاپ و یکسری کدگذاریها.
ممنون


مرسی که خبر دادید.
مامان الهام
19 آبان 90 22:00
نظر این هم نظر خوبه؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلوفر می باشد