نیلوفرنیلوفر، تا این لحظه: 20 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

نیلوفر

خاطره ی تولد 8 سالگی

1390/7/3 18:58
نویسنده : نیلوفر
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام لبخند امروز اومدم بگم که 29 شهریور تولدم بوده هورا.

من خونه ی مامان بزرگم بودم چون شب اونجا خوابیده بودم . مامانم زنگ زد خونه ی مامان بزرگم و گفت که تولد نیلوفره . مامان بزرگم هم گفت عزیزم تولدت مبارک بعدا برات کادو می خرم . و قتی بابام اومد دنبالم گفت تولدت مبارک. وقتی رسیدیم مامانم در رو باز کرد و اومدم تو دیدم خونه پر از بادکنک و شرشره ی . لباسهای خوشکل پوشیدم و چند تا عکس گرفتیم و کیک خوردیم با ابمیوه . دوباره عکس گرفتیم و مامانم پول داد و بابام هم پول داد و با پول بابام از پروما یک جعبه ی فلزی خوشگل از طرف بابام خریدم  اهنگ هم گذاشتیم    *   .

             خلاصه بهم خوش گذشت . بوستون میکنم  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
4 مهر 90 20:40
تولدت مبارک نیلوفر خانممممم . تولد من هم 13 شهریورهههه


ممنون.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلوفر می باشد